ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ﻣﺎﻣﺎﻧﻲﻣﺎﻣﺎﻧﻲ، تا این لحظه: 27 سال و 9 ماه سن داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲﺑﺎﺑﺎﻳﻲ، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ

ﺗﻘﺪﻳﻢ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﻋﻠﻲ

1393/4/30 15:01
677 بازدید
اشتراک گذاری

از زبان تک گل باغ هستی ات آیهان:

باباجون مهربونم :اگر نهایت دوست داشتن در یک قطره باران است من دریا را تقدیمت میکنم.
خوشبختی همین در کنار هم بودن هاست
همین دوست داشتن هاست
در آغوش گرفتن هاست

خوشبختی همین لحظه های ماست،
همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم!

بابایی جونم:

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

بابایی عزیزم:    تولدت مبارک
پدر جان، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است، بدان که برای من بهترینی

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.

واما از زبانی دیگر...

تو مرا میفهمی...من تورا میخواهم...وهمین ساده ترین قصه ی انسان است ...تومرا میخواهی...من تورا نابترین شعر زمان میدانم...وتوهم میدانی ...تا ابد در دل من میمانی...

در سپیده دم عشق کسی متولد شد

که صدایش آرام تر از نسیم

نگاهش زیباتر از خورشید

دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب

و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی

به خودم می بالم که در این عصر یخی
همسری دارم که دلش آینه ی خورشید است

حقارت واژه ها را وقتی دیدم

که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم

دقایقی در زندگی هستند
که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود

که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی
و در دنیای واقعی بغلش کنی

گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو

بی هیچ امیدی برای داشتنت !

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد …


قشنگ ترین صدای زندگی ، تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا ، تولد توست
پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

دیشب برای روز تولدت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …

 

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی شوی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است،

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام ، آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم

تولدت مبارک عزیزم

سالگیت مبارک بهانه ی آرامشم.

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ .

 

پسندها (8)

نظرات (7)

اقازاده
30 تیر 93 23:02
تولدشون مبارک انشالله سالیان سال سایه شون بالای سرتون
دنیا
31 تیر 93 21:52
تبریک میگم تولد بابایی آیهان جونمو.ایشالله سایه ی باباجونت همیشه بالای سرت باشه عزیز دلم
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
مرسی عزیزم فدات
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 0:23
مبارک باشه یاسی ماهم 3سال و 1روز داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ
1 مرداد 93 2:21
ﺳﻼااااﻡ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﻳﺰاﻱ ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ.اﻟﻬﻲ ﻣﻦ ﻓﺪاﻱ اﻭﻥ ﻧﺎﺯﻟﻲ ﺑﺎﻻم ﻛﻪ اﻳﻦﻘﺪﺭ ﺑﺮاﻡ ﺷﻴﺮﻳﻨﻪ.ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭ.ﺗﺸﻜﺮ ﻭﻳﮋﻩ ﺩاﺭﻡ اﺯ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﻛﺸﻴﺪﻩ و اﻳﻦ ﭘﺴﺖ ﺭﻭ ﺟﻮﺭ ﻛﺮﺩﻩ.ﻭﻗﺘﻲ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﻭاﻗﻌﺎ ﺳﻮﭘﺮاﻳﺰ ﺷﺪﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ.ﻣﺮﺳﻲ اﺯ ﺷﻤﺎ ﺁﺗﻴﺶ ﭘﺎﺭﻩ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ.ﺩﻭﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩاﺭﻡ. ﻋﺎﺷﻘﺘﻮﻧﻢ ﻫﻤﻴﺸﻪ.
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﻣﺮﺳﻲ ﻋﻠﻲ ﺟﺎﻧﻢ.ﻣاﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ ﺩاﺭﻳﻢ.ﻓﺪاااااﺕ
پرنسس کوچولو
1 مرداد 93 11:27
سلام ممنون چ آیهان آقایی نازه ماشالله خدا حفظش کنه
مامان آیسلی
1 مرداد 93 14:09
تولدبابایی مبارکه ایشالله سایه اش همیشه بالای سرتون باشه خانمی
mamane aysel
1 مرداد 93 16:10
عزیزم وقت نکردم دراولین فرصت لینکتون میکنم ناراحت نشوعزیزم خیلی هم افتخار میکنم دوستتون باشم خانمی