ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ﻣﺎﻣﺎﻧﻲﻣﺎﻣﺎﻧﻲ، تا این لحظه: 27 سال و 9 ماه سن داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲﺑﺎﺑﺎﻳﻲ، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ

اندر احوالات آیهان خان در 11ماهگی

1393/4/29 13:25
336 بازدید
اشتراک گذاری

آیهان جونم این روزها خیلی شیرین شده،باکارهاش دل آدمو میبره ،تا میخوام خونه رو جارو کنم دسته ی جارو برقی رو برمیداره چهار دست و پا میکشه به همه جا،تا بالش و لحاف میبینه زودی میره میخوابه روشون و خودشو ملوس میکنه .بریم ادامه...........

                                                                                

 

                                                                                                                                                                                                                                   
 

اینم از چندتا عکسای ملوست

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان آیهان
29 تیر 93 13:43
سلام دوست عزیزم مرسی که به وبلاگ آیهان من سر زدید من کلی دنبالتون گشتم آدرس نذاشته بودید که لینک کنم الان توی وبلاگهای بروز شده پیداتون کردم. منم خوشحالم که آیهان من یه دوست دیگه به اسم آیهان پیدا کرده. ماهم شمارو لینک میکنیم
دنیا
29 تیر 93 21:30
چه جیگری شده آیهان سلطان وایییییییییییییییییی
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 14:12
سلام آیهان من بازم اومدم مامانی عکسشو نمیذاره ؟؟؟مشتاق دیدارشم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 14:13
راستی ب من رمز نمیدی؟؟
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﻋﺰﻳﺰﻡ اﻭﻝ ﻟﻴﻨﻚ ﻛﻦ ﺑﻌﺪﻱ.ﺭاﺳﺘﻲ ﭼﺮا ﻭﺑﻼﮔﺖ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻳﺮ ﺑﺎﺯ ﻣﻴﺸﻪ ﺷﺎﻳﺪ اﺯ ﻗﺎﻟﺐ ﻭﺑﻼﮔﺖ ﺑﺎﺷﻪ.ﻭﺑﻼﮔﺖ ﺑﻌﻀﻲ ﻣﻮاﻗﻊ ﻧﺎﻗﺺ ﺑﺎﺯ ﻣﻴﺸﻪ
عبیر
11 مرداد 93 16:19
ماشالا ماشالا چه نازی