ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ﻣﺎﻣﺎﻧﻲﻣﺎﻣﺎﻧﻲ، تا این لحظه: 27 سال و 9 ماه سن داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲﺑﺎﺑﺎﻳﻲ، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ

ببخشید ﻧﻆﺮﺷﻤﺎ ﭼﻴﻪ?

1393/5/1 16:21
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام به همه ی دوستان عزیزم ازتون بازم کمک میخوام.تا تولد آیهان جون تقریبا 20روز مونده میشه بهم کمک کنین و ایده هاتون رو بگین .مثلا در مورد ﺳت تم و ریسه و...ممنون هستم از همه شما.اگه تو وبلاگتون  نمونه تم زنبوری دارین آدرس وبلاگتون رو بزارین .لطفا این مطلب رو بی نظر نذارین ممنون

پسندها (9)

نظرات (8)

اقازاده
1 مرداد 93 19:11
من چون دور از خانواده هستم و تولد انچنانی نداشتم اومدم هب کمک دخترکم تم زنبوری ساده ای درست کردم میتونید بیاید ببینید
دنیا
1 مرداد 93 21:25
ببخشید ولی من یکی که نظری ندارمـــــــــــــــــــــ یکی باید به خودم کمک کنه
مامان آیهان
2 مرداد 93 15:21
مامانی منم میخوام واسه آیهان تم زنبوری بزارم سوالی داشتی درخدمتم
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﻋﺰﻳﺰﻡ ﭼﻪ ﺟﺎﻟﺐ ﻣﻨﻢ اﻭﻟﺶ ﺗﻮ ﻧﻆﺮﻡ ﺗﻢ ﻛﻔﺸﺪﻭﺯﻙ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺯﻧﺒﻮﺭ ﺭﻭ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﺩاﺩ ﻣﻴﺎﻡ اﺯﺕ ﻛﻤﻚ ﻣﻴﮕﻴﺮﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ
مامان الهام
2 مرداد 93 16:55
سلام خانومی پیشاپیش تولد آیهان جون رو تبریک میگم عزیزم بجه ی من دختره و من از تم پرنسس استفاده کردم ولی برای پسر هم به نظر من ماشین ها و همین طور باب اسفنجی خوبه باط هر طور خودت صلاح بدونی
مامان آرتین
3 مرداد 93 11:23
سلام عزیزم خوبین؟؟؟من خودم بیشترتم زنبوروکفشدزک رودوست دارم.تولدگلپسری هم پیشاپیش مبارک.
✓فاطمه جون✓
3 مرداد 93 15:18
به نظر من با تم عکسای خودش بگیرین یا با تم ماشین و یا میکی موس و باب اسفنجی
ابجی سجا
4 مرداد 93 12:29
اره تعجب كردم
ابجی سجا
4 مرداد 93 14:48
خيلي خوش اومدين مرسي