ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
ﻣﺎﻣﺎﻧﻲﻣﺎﻣﺎﻧﻲ، تا این لحظه: 27 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲﺑﺎﺑﺎﻳﻲ، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ

ﻳﻚ ﺳﺎﻝ و ﻳﻚ ﺭﻭﺯ اﺯ ﺷﻜﻮﻓﺎﻳﻲ اﺕ ﮔﺬﺷﺖ ﻧﻔﺴﻢ

1393/5/28 12:52
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز شدی یک سال و یک روزه.جیگرموقتی لحضات پارسال رو به یاد میارم گریه ام میگیره.چه زود گذشت ،ولی چقدر هم سخت بود.ام از طرفی هم خوشحالم.چقدر شیرین شدی عشقم.دل همه رو با ناز و ادات میبری.  الهی فدات شم عمرم.از خدا برات عمر نوح رو نصیبت کنه وهمیشه سالم و سرحال باشی جیگرم .تو ادامه چندتا عکس ازت میزارم عشقم.

اینجاهم در حال قایم کردن قندها برای روز مبادا!

اینم از زنبور کوچولو

پسندها (6)

نظرات (8)

سحرمامی آرتین
28 مرداد 93 18:58
عزیزدل خاله تولدت مبارک.ایشاالله جشن دومادیت.
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻤﻨﻮﻥ.
مامان ارمیتا
29 مرداد 93 7:42
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﺧﻴﻠﻲ. ﺧﻴﻠﻲ. ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰﻡ. ﺷﻤﺎ ﻟﻴﻨﻚ. ﺷﺪﻳﻦ
مامی آرتین
1 شهریور 93 9:24
عزیزم ( مامان آیهان)تولدشماهم مبارک.انشاالله سایتون بالاسرگلپسری باشه. چراعکسای تولدشونمیذاری؟ راستی چرابه ماسرنمیزنید؟؟؟
دنیا
4 شهریور 93 9:52
سلام مامانی آیهان.آیهان گلم چطوره؟؟چیکارا میکنه؟من واقعا شرمنده ی شما شدم که بهتون سر نزدم آخه یه سری مشکلات بود و نتمونم که قطع شده ولی به زودی وصل میشه،واقعا من شرمنده ی همه ی شما شدم منو ببخشین.آیهان گلمو ببوس...مثل همیشه منتظر کامنتای خوبتون هستم.نظرات خوبتونو از من دریغ نکنین
دنیا
5 شهریور 93 15:35
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
بابای ملیسا
21 شهریور 93 12:59
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com
مامانی غزل جون
24 شهریور 93 18:12
تولدت مبارک باشه عزیزم
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
مرسی عزیزم .چه عجب؟
paria
15 فروردین 94 16:29
ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺟﻮﻧﻢ ﻛﺠﺎﻳﻲ,ﻧﻴﺴﺘﻲ????ﭘﺲ ﻛﻲ ﻣﻴﺎﻱ ﺧﻮﻧﻪ ي ﻣﺎ!!! ﺩﻟﻢ ﺑﺮاﺕ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ... اﻧﺸﺎاﻻﻟﻪ ﺧﻮﺏ ﻣﻴﺸﻲ ﻣﻴﺎﻱ ﺧﻮﻧﻪ ي ﻣﺎ.ﺑﺎﺷﻪ? ﺑﺎﻱ ﺑﺎﻱ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻡ ﺑﻮﺱ!!!!