ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ﻣﺎﻣﺎﻧﻲﻣﺎﻣﺎﻧﻲ، تا این لحظه: 27 سال و 9 ماه سن داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲﺑﺎﺑﺎﻳﻲ، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ

صرفا جهت کمك ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻭﺭﻭﺯ بنده

1393/4/23 14:19
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ازتون میخوام کمکم کنین.آیهان چند وقتیه که بدخلق شده.غذا نمیخوره اصلا .همه چیزو هم امتحان کردم از سوپ و سیب زمیتی گرفته تا انواع دسر و... وقتی قاشق رو میبرم به طرف دهنش جیغ میزنه و گریه میکنه . فقط میگه می می بخورم. احساسم اینکه استرس بیش از حد داره چون بدون من نمیخوابه یا تو بغلم باید بخوابه یا اینکه منم کنارش دراز بکشم و ایشون رو دستم لالا کنه.

ادامه لطفا....

دوستان این موارد خیلی اذیتم میکنه حتی نمیتونم به کارهای خونه برسم و...وقتی از کنارش میرم میزنه زیر گریه باورتون شاید نشه تا ساعت 4 صبح بیداره ونمیخوابه بعد از اون روی دستم میخوابه. الان دستام خیلی خیلی تو عذاب هستن فکرمیکنم انگار رگ های دستم ترکیده مخصوصا دست چپم.اصلا هم مکمل های ویتامینش رو نمیخوره مخصوصا که آهن رو.منم دیگه بهش آهن نمیدم ولی به جاش مکمل آ+د رو میدم با مولتی ویتامین .خیلی نگرانم که خدای نکره مشکلی پیش بیاد. لطفا و خواهشا کمکم کنین

ممنون از همه ی شما عزیزان.

پسندها (7)

نظرات (10)

مامان آرنیکا
23 تیر 93 14:56
سلا م عزیزم،باید بگم منم باشما همدردم چون آرنیکا جونی هم تقریبا مث آیهان جون شماست خیلی بهم وابسته است،بعضی روزا لب به غذانمیزنه فقط میوه میخوره بعضی روزا خوبه،آرنیکا هم قطره آهن نمیخورد ولی خارجیشو خوب میخوره.امتحان کردی خارجیشو؟؟قطره آهن باطعم میوه هم خوبه،سعی کن حتما بهش بدی چون خیلی مهمه.بدقلقلی اش ممکن ازدندون دراوردن باشه چون آرنیکا چنروزبود که کلافه ام کرده بود فهمیدم جوجوهفتمین دندونش داره درمیاد.
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
lمرسی عزیزم که بهم سر زدی نه خارجیشو امتحان نکردم حتما اونو هم امتحان میکنم ممنونم از شما بازم بیاین
مامان آنیسا
23 تیر 93 18:44
اشکالی نداره عزیزم زیاد بهش سخت نگیر خودش خوب میشه هرچه بیشتر سخت بگیری بدتر میشهببوس نی نی نازتو عزیزم
خاطره
23 تیر 93 19:51
سلام عزیزم من که چیزی از بچه داری بلد نیستم اما دعا می کنم اونچه خیره برات پیش بیاد
عمه جون
24 تیر 93 0:52
سلام به همگی که عزیزید . به مامانی عزیز که نزدیکتونه و داداشی و زن داداشی . آیهان جیگر لپ طلا که وقتی می خنده طلایی تر میشی . عزیزم در مورد آهن و غذا خوردن جواب گرفته ای . در مورد مشکل وابستگی اش و نجات از خستگی تن و جانت و نجات آیهان جون که یه لحظه بی تو براش سخت میگذره پیشنهاد می کنم وقتی ترکش می کنی دل داشته باش بگذار عادت کنه اما یه دفعه نه . اول چند ثانیه به یه دقیقه و بعد چند دقیقه خلاصه به تدریج مشکل قابل حله .
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﺳﻼااااااﻡ ﻋﻤﻪ ﺟﻮﻥ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻛﻪ اﻭﻣﺪﻱ و ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻢ ﺭﻭ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻲ. ﻛﺮﺩﻱ ﻳﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩاﺭﻡ.ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻨﺘﻆﺮﻡ ﻫﺎااا
مامان نیکان
24 تیر 93 1:53
سلام عزیزم.بچه ها تو یه دوره وابستگیشون خیلی زیاد میشه.اگه تاحالادندون درنیاورده حتما از اونه.درمورد قطره آهن نیکان منم رو ایرانیش بالامیاورد ولی خارجیش که اسمش آیروویت هستش خیلی خوب میخوره.من یه شربت خارجی کیندرمولتی ویتا گرفتم اونم خیلی خوبه.اگه دوست داشتی بادکترش مشورت کن واستفاده کن مخصوصا اهن که توضریب هوشی بچه خیلی مهمه.
مامان جون
25 تیر 93 6:18
سلام به مامان نگران ، گلم زیاد نگران نباش غذا خوردن بچه ها دوره اییه یعنی بعضی وقتا از بس زیاد میخورن فک میکنی حالا که بترکن ولی بعضی روزا هم هر کاری میکنی هیچی نمیخورن. ولی اگه قطره اهن ایرانی نمی خوره خارجی شو بخر .به امید موفقتتون.یه مادر باید قوی باشه که بتونه همیشه تکیه گاه بچه هاش باشه .نی نی تون رو ببوس
نیلوفر
25 تیر 93 14:56
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامی آرتین
26 تیر 93 11:05
سلام عزیزم باافتخارلینک شدید.ولی اسم آرتینوندیدم.راستی منم رمز میخوام.
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
اوووه عزیزم معذرت میخوام مثل اینکه دو تا artin-92 و یکیش هم artin_92 داریم کهتفاوتشون تو خط وسطی شونه. معذرت میخوام واقعااااااااااااببخشید
بابا و مامان
26 تیر 93 11:31
سلام عزیزم ممنونم که پیشمون اومدید عزیز دلم نگرات نباشید این وروجکا همینطورند الان من هم با اینکه بچه ها بزرگترند همین مشگل و باهاشون دارم یاسمن کوچکتر که بود براش سوپ درست می کردم چقد وقت می زاشتم متنوعش می کردم اما اصلا لب نمی زد دکتر که بردمش گفت سعی کن بهش شیر کم بدی اگه مثلا 5 بار می خوره در روز شما 3 بارش کن تا کمکم به غذا بیفته اما با اینکه تلاشم و کردم موفق نشدم و روال همینطور بود یه روز خوب بود یه روز نه خیلی نگران می شدم اما خودش کم کم درست شد حالا نگران نباش عزیزم همه چیز درست میشه
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
مرسی عزیزمکه اومدی و راهنمایی کردی ممنونم ازت بازم بیای هاااااااااا
(◡‿◡✿)آجی جون
8 مرداد 93 9:12
سلام ایشاله ک چیزی نیست نگران نباش