ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ﻣﺎﻣﺎﻧﻲﻣﺎﻣﺎﻧﻲ، تا این لحظه: 27 سال و 9 ماه سن داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲﺑﺎﺑﺎﻳﻲ، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ

آیهان در پارک سهند

1393/4/10 16:30
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم پسرم میخوام تو این پست خاطره ی گردش شیرین رو برات ثبت کنم.

عشقم روز شنبه 7 تیر بود که بابایی قول داده بود که بریم گردش.دست بابایی هم درد نکنه و به قولش عمل کرد اولش رفتیم پاساژ آریا اونجا رو خوب گشتیم و بعدش بابایی زحمت کشید برد پارک،اونجا تاب تاب عباسی کردی و کلی خوشت اومده بود و دلت نمیخواست پیاده شی.خلاصه که کلی خوش گذروندی و اصلا صدات هم در نیومد.

لطفا ادامه....

اینم از عکسای تاب بازی شاه پسر

آیهان و سوار بر سرسره

آیهان سوار بر الاکلنگ

و چند تا عکس تو بغل بابایی

پسندها (4)

نظرات (4)

اقازاده
11 تیر 93 14:42
با افتخار لینک شدید
مینا و سعید
12 تیر 93 8:55
سلام مامان آیهان خوبی؟آیهان پسملی چطوره؟انشالله که سلامته.من مینام مامان دخملی نازنین زهرا خیلی خوشحال شدم که باهم همشهری شدیم امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم.راستی سزارین بودی یا طبیعی؟از کار دکتر حامد راضی بودی؟
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﺳﻼﻡ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﺭاﺳﺘﺶ ﻣﻦ ﻓﻘﻄ. ﻣﺮاﻗﺒـﺖ ﻫﺎﻡ ﺭﻭ ﻭاﺳﻪ ﺩﻛﺘﺮ ﺣﺎﻣﺪ ﺭﻓﺘﻢ ﻭﻟﻲ ﺑﻌﺪﺵ ﻣﺎﻩ ﺁﺧﺮ اﺯﻃﺮﻳﻖ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻮاﻫﺮﻡ ﺑﻪ ﻳﻪ ﺩﻛﺘﺮ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺪﻡ ﺩﻛﺘﺮ ﭘﮋﻭاﻙ ﻛﻪ ﻓﻮﻗﻊ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ.و ﻣﻦ ﺭﻭ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﺩﻥ اﺯ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻭﺻﻴﺖ ﺧﻮاﻫﺮﺟﻮﻥ ﻧﺰاﺭﻳﻦ ﺑﻲ. ﺣﺲ و اﺯ ﻛﻤﺮﺗﻮﻥ ﺁﻣﭙﻮﻝ ﺑﺰﻧﻦ. ﻣﻨﻜﻪ اﻻﻥ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺳﺎﻟﻪ. اﺯ ﻛﻤﺮ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﻤﻴﺮﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺳﺮ ﺑﺰﻧﻴﻦ ﻣﻤﻨﻮﻥ
دنیا
23 تیر 93 0:20
سلام خوشحال شدم به وب ما اومدین ولی آدرستونو نزاشته بودین الان که داشتم نی نی های آنلاینو میدیدم پیداتون کردم و از این بابت خوشحالم بازم به وب ما بیاین
دنیا
25 تیر 93 20:15