ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺁﻳﻬﺎن ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﺁﻏﺎﺯﻋﺸﻘﻤﻮﻥ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ﻣﺎﻣﺎﻧﻲﻣﺎﻣﺎﻧﻲ، تا این لحظه: 27 سال و 9 ماه سن داره
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲﺑﺎﺑﺎﻳﻲ، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ

جدیدترین ژست های آیهان در 10 ماهگی

1393/4/3 19:38
378 بازدید
اشتراک گذاری

بازی کردن آیهان با وسایل آشپزخانه

وحال  سیم کشی و تعویض لامپ توسط آیهان

 ادامه ی مطلب...

 

فکر کنم شوخته.....

     شوخته باید عوژش بکنم

 

                                                                                                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی غزل جوون
5 تیر 93 13:53
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﺳﻼﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺳﺮ ﺯﺩﻳﻦ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻨﺘﻆﺮ ﻧﻆﺮاﺕ ﺷﻤﺎﻫﺴﺘﻴﻢ
sana
8 تیر 93 15:50
آیهان تو بانمک ترین و خوشگل ترین بچه ی دنیایی دوستت دارم خیلی زیاد.
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
ﻣﺮﺳﻲ ﺩﺧﻤﻞ ﻋﻤﻪ ي ﮔﻠﻢ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺷﻤﺎ ﺭا ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺱ ﺩاﺭﻡ
parya نجفي
8 تیر 93 17:33
سلام ايهان مهندس كشور اينده ي ما اگه وقت كردي لامپ هاي الكترونيكي راه پله ي ما را هم نوازش كن. تا بهتر بتوني خرابش كني . دوستت دارم . پريا
ﻣﺎﻣﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
پاسخ
چشم حتما اگر وقت کردم حتما سری میزنم!